matlabak.ir

کد خبر: ۱۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ - 15 August 2017
برای تهیه این سالاد اول گل کلم را بشوئید و آن را به صورت لایه های ضخیم برش دهید و کمی فلفل روی آنها بزنید . اکنون برای کباب کردن گل کلم ها می توانید از دو روش استفاده کنید.

 

آموزش سالاد چیمیچوری گل کلم / سالاد رژیمی مخصوص گیاهخواران

 

 


 

مدت زمان آماده سازی 10 دقیقه

تعداد نفرات 2 الی 4 نفر

مجموعه: غذاهای رژیمی و کم کالری ، سالادها ، پیش غذای خوشمزه

 

 

مواد لازم :

 

گل کلم بزرگ 1 عدد  .  سیر رنده شده 2 حبه  .  روغن زیتون 2 قاشق  .  پونه تازه خرد شده 2 قاشق

آب 2 قاشق  .  سرکه قرمز 2 قاشق چایخوری  .  فلفل تند 1 قاشق چایخوری  .  فلفل خرد شده 1 قاشق

جعفری تازه خرد شده 3 قاشق  .  نمک 3/4 قاشق چایخوری  .  روغن کانولا یا زیتون 5 قاشق

 

 

طرز تهیه:

 

برای تهیه سس فلفل ابتدا در یک قابلمه یا تابه کوچک، روغن، سیر، فلفل و نمک را بریزید و  تقریبا 2 یا 3 دقیقه روی حرارت ملایم هم بزنید تا صدای سرخ شدن سیر در بیاید اما قهوه ای نشود. آنها را از روی حرارت بردارید و اینبار فلفل، پونه، آب و سرکه را درون تابه بریزید و کمی تفت دهید. سپس از روی حرارت بردارید و روی آن را بپوشانید.

 

برای تهیه این سالاد اول گل کلم را بشوئید و  آن را به صورت لایه های ضخیم برش دهید و کمی فلفل روی آنها بزنید . اکنون برای کباب کردن گل کلم ها می توانید از دو روش استفاده کنید.

 

1 - اولین روش برای کباب گل کلم این است که می توانید آنها را در فر قرار دهید وقتی که کمی قهوه ای شدند، آنها را کباب کنید.

 

2 - روش دوم برای کباب این است که می توانید از یک تابه ی نچسب و 5 قاشق آب کمک بگیرید و اسلایس های گل کلم را در تابه بریزید ، در عرض تنها چند دقیقه روی حرارت ملایم بپزید. برای اینکار می توانید از تابه دو طرف نیز استفاده کنید.

 

 گل کلم های کباب شده را در بشقاب شیک مورد نظر بچینید و از سس سبزیجات و سس فلفلی که آماده کرده اید روی آنها بریزید و سپس جعفری را روی آنها بپاشید و سالاد را سرو کنید.

 

 

گزارش تصویری
آخرین ویدیوها
حاشیه ها