matlabak.ir

کد خبر: ۱۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ - 03 December 2017
آیا برای لاغری شکم و وزن کم کردن تلاش می کنید ؟ چربی سوزی یکی از بهترین راه ها برای کاهش وزن و لاغر شدن است . اگر می خواهید بدانید کدام مواد غذایی و خوراکی ها چربی سوزی قوی ای دارند این مقاله را بخوانید.
برای لاغری شکم و لاغر شدن خوراکی های چربی سوز را بشناسید !


لاغر شدن و لاغری شکم امروزه به یکی از مهمترین مسائل برای بسیاری از انسان ها تبدیل شده است در این میان پرهیز از مصرف خوارکی هایی که باعث چاقی و افزایش وزن می شوند و روی آوردن به مصرف خوراکی هایی که باعث لاغری و سوزاندن چربی ها می شوند، اهمیت بسزایی پیدا کرده است. اگر می خواهید بدانید که چربی سوزی کدام مواد غذایی ثابت شده است این مقاله را از دست ندهید.

 

مواد چربی سوز و رازهای معجزه آسای انها:

 

جودوسر :

راز لاغری آن فیبر فراوان آن است مصرف جو دوسر می تواند از ایجاد چربی در شکم جلوگیری کند. و وقتی بدن می‌خواهد غلات غنی از فیبر را تجزیه کند،‌ در طی مراحل هضم آن دو برابر انرژی مصرف می ‌کند و کالری می سوزاند.

 

فلفل قرمز :

این ادویه به دلیل داشتن ماده کپسایسین که به ماده سرکوب کننده اشتها و مهار گرسنگی شناخته شده است، می تواند بهترین گزینه برای سوزاندن چربی ها محسوب شود.

 

گریپ فورت :

مصرف گریپ فورت به علت داشتن ویتامین C موجود در آن انتخاب بسیار خوبی برای سوزاندن چربی ها از جمله سوزاندن چربی های شکم است. نصف گریپ فورت در وعده صبحانه و یا نیم ساعت قبل از صرف غذا به پیشگیری از چاقی و احساس سیری کمک می کند.

 

سرکه :

سرکه ماده چربی سوز است وژن هایی را به کار می اندازد که این ژن ها تولید کننده انزیمهایی است که چربی ها را در هم می شکند.

 

دارچین :

دارچین خواص زیادی در سرکوب کردن اشتها دارد و یکی از بهترین ادویه ها در کاهش سطح خون می باشد. اضافه کردن دارچین به چای، قهوه و ماست از روش‌های ساده‌ای است که بدن شما دریافت می‌کند.

 

ماهی قزل آلا :

ماهی قرل آلا راز لاغری ان امگا 3 فراوان است ،اسیدهای چرب امگا 3 موجب کاهش توده های چربی می شود.

 

گردو و بادام :

گردو دارای اسیدهای چرب امگا 3 است وبادام دارای کلسیم وخاصیت استخوان سازی است وبه کاهش توده ی چربی کمک می کند.

 

چای سبز :

راز لاغری ان نهفته در کاتچین است.کاتچین افزایش متابولیسم ومیزان سوزاندن چربی در کبد است. ترکیبهای موجود در چای سبز، به سرعت متابولیسم بدن شناخته شده است.


فلفل سیاه :

پیپرین، ماده مهم در فلفل سیاه است که نشانه‌هایی از کاهش تشکیل سلول‌های چربی در بدن شما را دارد. فلفل سیاه همچنین به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می‌کند.

 

قهوه:

تحقیقات نشان داده اند مصرف قهوه به ویژه کافئین موجب افزایش سوخت و ساز می شود. اما توجه کنید مصرف بسیار زیاد کافئین می تواند اثرات بسیار مضری بر بدن داشته باشد. پس سعی کنید تنها روزی یک تا سه فنجان قهوه مصرف شود.

گزارش تصویری
آخرین ویدیوها
حاشیه ها