matlabak.ir

کد خبر: ۱۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ - 13 December 2017
در این مقاله روش هایی را با شما در میان می گذاریم تا بتوانید در کنار ورزش و در شرایط خاص بدون ورزش نیز با چربی های شکم تان مبارزه کرده و به اندام ایده آل خود و لاغری شکم برسید.
معجون های لاغری شکم |


با استفاده از این معجون های چربی سوز لاغری شکم می توانید به کاهش وزن برسید این دمنوش ها یکی از پر کاربردی ترین دمنوش های لاغری شکم و پهلو در جهان معرفی شده است. ﺍﯾﻦ ﻧﻮﺷﯿﺪﻧﯽ ها ﺑﺮﺍﯼ ﭼﺮﺑﯿﻬﺎﯼ ﺩﻭﺭ ﺷﮑﻢ معجزه می کند ﻭ ﺗﻤﺎﻡ عفونت ها ﺩﺭ ﺭﻭﺩﻩ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻧﺎﺑﻮﺩ می کنند. در زیر به آنها اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید.

 

معجون های لاغری شکم عبارتند از :

 

مواد لازم برای تهیه معجون لاغری شکم :

آب سیب : 1 لیتر آب

نعناع : به مقدار دلخواه

آب لیمو : 100 میلی لیتر

لیمو : 1 عدد

یخ : به مقدار دلخواه

 

طرز تهیه معجون لاغری شکم :

ابتدا لیموها را حلقه حلقه کنید. سپس آب لیمو و آب سیب را با هم مخلوط کنید و برش‌ های لیمو، نعنا و یخ را به آب میوه‌ اضافه کنید و از نوشیدن این معجون گوارا لذت ببرید. می‌ توانید این نوشیدنی را همراه با برش‌ های سیب بخورید.


مواد لازم برای تهیه لاغری شکم :

آب : 1 لیتر

لیمو : 1 عدد

کمپوت آناناس : 1 عدد

نعناع : مقدار کمی

شکر : مقدار کمی

 

طرز تهیه معجون لاغری شکم :

آب را در یک ظرف روی شعله‌ ی گاز قرار بدهید تا جوش بیاید. سپس شکر را به آب‌ جوش اضافه کنید و هم بزنید تا حل شود. آبِ لیموها را بگیرید و به آب اضافه کنید. سپس آب را از روی شعله بردارید و بگذارید خنک شود. بعد آب آناناس را به آن اضافه کنید. برش های آناناس را هم به مخلوط‌‌تان اضافه کنید و در یخچال قرار دهید تا سرد شود.


مقاله مرتبط : برای لاغری شکم چی بخوریم ؟ | معجون های لاغری شکم !!


در اینجا پنج فرمول غذایی برای لاغری شکم توصیه می شود :

لاغری شکم با مصرف مایعات

مصرف زیاد مایعات دفع مواد زاید را از روده ها تسریع می کند و از یبوست جلوگیری می کند. در صورت عدم مصرف مایعات کافی نتیجه لازم را در لاغری شکم تان را دریافت نخواهید کرد. روزانه 8 لیوان آب یا سایر مایعات مفید بخورید، مایعاتی که چاق  کننده نیستند مانند آب سبزیجات.

 

لاغری شکم با مصرف فیبر

بهترین راه برای لاغری شکم افزایش میزان فیبر مصرفی و استفاده‌ ی بیشتر از سبزیجات و میوه‌هاست. سبزیجات و همچنین برخی غلات مانند جو دوسر منبع مناسبی برای تأمین فیبر هستند. همچنین می ‌توانید از مکمل‌ های فیبر محلول در آب مانند گلوکومان‌ ها استفاده کنید. این فیبر چسبناک ‌ترین فیبر غذایی موجود است و در مطالعات بسیاری اثر کاهش وزن آن مشاهده شده است.

 

برای لاغری شکم پتاسیم مصرف کنید

این ماده ادرار آور بوده و اثر نفخ آور نمک را از بین می برد. می توانید آن را در گوجه فرنگی ، موز ، ماهی قزل آلا ، بادام و گیلاس پیدا کنید. سعی کنید در مصرف نمک و ادویه زیاده روی نکنید زیرا باعث نفخ شکم می شود.

 

برای لاغری شکم از روغن نارگیل استفاده کنید

روغن نارگیل علاوه بر خواص زیادی که دارد یکی از بهترین روغن ها برای افزایش سوخت و ساز بدن است. در نتیجه فعالیت شما افزایش را افزایش می دهد و چربی های شکم را به خوبی می سوزاند.

گزارش تصویری
آخرین ویدیوها
حاشیه ها