matlabak.ir

کد خبر: ۱۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ - 17 December 2017
مقوی ترین صبحانه مناسب ورزشکاران ، بدنسازان و افرادی که مایلند چاق شوند.این صبحانه دارای منبع غنی پروتئین ، کربوهیدرات و... است .

جو، توت فرنگی، موز و کره بادام زمینی


  صبحانه فوق العاده مقوی برای بدنسازان /صبحانه مناسب ورزشکاران

 

این صبحانه خوشمزه دارای منبع سرشار از پروتئین ، کربوهیدرات و کالری است . این صبحانه را می توانید چندین روز در یخچال درون ظرف در بسته نگهداری کنید. همچنین برای زمان مسافرت نیز عالی است. نگهداری غذا در یخچال باعث صرفه جویی در هزینه و وقت می‌شود.

 

درست کردن این صبحانه مقوی به این روش است که شما می توانید هر گونه میوه دلخواه یا در دسترس را در این غذا استفاده کنید. بهترین جنبه این صبحانه این است که نیازی به پخت و پز ندارد. مواد را مخلوط کنید، در یخچال نگهداری کنید و نهایتاً میل کنید. شاید چربی این صبحانه بالا باشد اما این چربی سالم است و از مصرف آن نترسید.


طرز تهیه صبحانه خوشمزه


برای تهیه این صبحانه ۱ فنجان جو پخته، ۱ فنجان شیر، ۱.۲ فنجان ماست یونانی، ۱ عدد موز، ۱۰ عدد توت فرنگی، ۲ قاشق کره بادام زمینی، ۱ قاشق وانیل و ۱ قاشق دانه‌های چیا آماده کنید. مواد را داخل یک کاسه بریزید و با هم مخلوط کنید. این صبحانه اماده خوردن است. مواد را در ظرف‌ در بسته بریزید و در یخچال نگه‌داری کنید

.

گزارش تصویری
آخرین ویدیوها
حاشیه ها