matlabak.ir

کد خبر: ۱۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ - 25 December 2017
در این مقاله برای چاق شدن فوری برنامه غذایی یا رژیم غذایی ارائه شده است که با رعایت این رژیم غذایی می توانید در عرض یک ماه 10 کلیو وزن اضافه کنید.
رژیم غذایی برای چاق شدن فوری !!


برای چاق شدن باید یک رژیم غذایی سالم داشته باشید. رژیم غذایی مناسب آن است که تنوع و تعادل را در خود جا داده باشد. بنابراین برای چاق  شدن این موارد را انجام دهید: 

 

الف) خوردن خیار و خرما باهم حداقل روزی ۱۴ عدد

ب) ده عدد انجیر را شبها داخل یک لیوان شیر خیس دهید و صبح ناشتا میل کنید.

ج) سیب زمینی آب پز را با کره حیوانی (گاوی) مخلوط کنید و بخورید.

د) عرق یونجه شبی یک لیوان با کمی عسل بخورید. (۴۰ شب)

 

مواردی که باید انجام شود:

1- اصلاح مزاج و درمان بیماری مزمن

2- پوشیدن لباس کتانی و نرم

3- بوییدن عطر گرم ( سوداوی ها عطر گرم ، صفراوی ها عطر خنک )

4- استراحت مناسب با شرایط طبع

5- خواب زیاد

6- حجامت نسبت به مزاج ( صفراوی ها )

7- نرمش کردن

8- صبحانه کامل خوردن اول صبح

9- استخر و حمام رفتن زیاد البته گرم 3 بار در هفته (2 ساعت بعد از غذا خوردن)

10- ماساژ بدن با روغن های رطوبت بخش مانند بنفشه هفته ای یک بار

11- مالش ستون فقرات و عضلات با روغن سیر ( سوداوی ها )

12- خوردن کره

 

صبحانه‌های چاق کننده :

1- کله پاچه

 2 – حلیم گندم

3- حریره (آرد برنج + شیر+ روغن کنجد)

4- نان سبوس دار

5- نان سبو س دار + انگور سفید

 6- ناشتا خاکشیر با آب ولرم و عسل

7- شیر برنج

8- شیر و گردو با خرما

 9- فرنی

10 – خکشیر + آب هویج ناشتا

11- مربای گردو ، مربای کدو و مربای شقاقل با عسل

12- پودر مغز بادام خام شیرین با عسل

13- شیر + پودر هل + عسل

14- شیر شتر

 

 نهار و شام‌های چاق کننده :

1- گوشت بزغاله و ماهی تازه 2- بره بریان 3- نخود آب4- سوپ معتدل (جو + گندم+تره + جعفری+ گشنیز+ هویج+ مرغ محلی) 5- آش با گوشت فراوان 6- حلیم (لوبیا + گندم + جو) 7- جوجه کباب خروس 8- شکمبه گاو و گوسفند 9- پستان و مغز حیوانات 10-روغن گاو 11- کباب بره + دوغ تازه

 

میوه ها و سبزی های اشتها آور و چاق کننده:

1- سبزی خرفه- 2- لبو- 3- باقلای پوست کنده 4- کاسنی 5- یونجه- 6- شبدر 7- خشخاش- کتیرا- 8- برگ و بذر شنبلیله-9- تخم کدو – 10- بادام شیرین 11- کلم قرمز-12- هندوانه-13- گرمک-14- توت فرنگی- 15- نارگیل 16- خربزه-17- زردآلو 18- موز 19- انبه- 20- انجیر 21- کنجد بو داده 22- دم کرده مرزنجوش

 

میان وعده‌های چاق کننده:

1- پودر مغز بادام + پودر مغز پسته + زرده تخم مرغ 2- پودر چهار مغز+ چلغوزه + عسل 3- انجیر 21 عدد + زیتون 21 عدد در 3-5 وعده غذایی 4- سیب + به + هویج: با حرارت متوسط بپزید سپس مقداری مویز بی هسته به آن اضافه کرده بخورید(صفراوی ها با آبغوره یا آبلیمو میتوانند مصرف کنند) 5- آب هویج و عسل 6- یک عدد موز + خامه طبیعی+ عسل 7- پودر مغز بادام شیرین + عسل 8- در 3 میان وعده (10 صبح – ظهر- 4 عصر) خیار بومی تازه3-4 عدد + خرما 5-7 عدد 9- حلوای زردک 10 – حلوای مغزها 11- پنیر + گردو – آویشن یا مرزه 12- کاهو و سکنجبین 13- ماء الشعیر طبی (100 گرم جو پوست کنده را با 2 لیوان آب با شعله ملایم بجوشانید تا جو بشکفد و زیاد له نشود ، سپس از روی حرارت بردارید تا مواد ته نشین شود. آب رقیق بالای آن ، ماء الشعیر است.

 

گزارش تصویری
آخرین ویدیوها
حاشیه ها